اعلام ممنوعیت قانونی انتشار اینترنتی کتاب های نشر علی و آرینا

اعلام ممنوعیت قانونی انتشار اینترنتی کتاب های نشر علی و آرینا

1391/10/22

به نام خدا

بعد از گذشت یک سال از تلاش های مستمر در زمینه حمایت از حقوق مولفان  آثار ادبی در انتشارت علی با لاخره این امر تحقق پیدا کرد و بر اساس پرونده کلاسه شماره 910150 شعبه 9 بازپرسی دادسرای رسانه ممنوعیت هر گونه استفاده از کتابه ای انتشارات علی و آرینا بدون کسب اجازه کتبی اعلام شده و بر اساس این پرونده تعداد 40 عدد از سایت های اعلام شده به دادگاه رسانه  در شکایت اول تعداد 10 نفر از صاحبان سایت های متخلف تحت پیگرد قانونی هستند .

  می باشد.Freedownload از جمله سایت هایی که با آنها برخورد قانونی شده سایت

در طی هفته های آینده اسامی سایت هایی که با آنها برخورد قانونی شده اعلام خواهد شد . این پیگیری قانونی همچنان ادامه خواهد داشت و تمامی سایت هایی که اقدام به انتشار اینترنتی کتاب های نشر علی و آرینا کرده باشند با آنها برخورد خواهد شد و حذف مطالب ارائه شده از سوی سایت ها نیز فایده ای نخواهد داشت و همچنان پیگرد قانونی خواهد داشت .

اقدام انجام شده از سوی نشر به منظور توسعه فرهنگ کتاب خوانی  و حمایت از نویسندگان و مولفان می باشد . باشد که در آینده شاهد گسترش این فرهنگ غلط کتابخوانی نباشیم و خوانندگان عزیز با حمایت از ناشران و نویسندگان راه را برای سوء استفاده سودجویان بسته و فرهنگ درست کتابخوانی را گسترش دهند

 


ورود اعضا
نام کاربری:*
رمز عبور:*